maandag 2 mei 2011

Wat doe jij volgend weekend?

Eugène heeft me een tijdje terug uitgenodigd voor een spellenweekend dat volgende week zal plaatsvinden. Ik vind het altijd best een beetje eng om ergens naar toe te gaan waar ik weinig mensen ken (ik ken hier alleen Eugène), dus ik moest wat moed verzamelen voordat ik me durfde aan te melden. Inmiddels heb ik de eerste mailtjes over dit weekend ontvangen en krijg ik er steeds meer zin in.

Er zijn nog wat plekjes vrij, dus als je volgende week nog niets te doen hebt, maar wel heel erg veel van spellen houdt, dan is dit je kans om ook mee te doen. Voor meer informatie kan je contact opnemen met Marieke.

Wie weet tot volgende week!


BORDSPELLENWEEKEND 13 MEI op de VELUWE.

Het weekend van 13 mei wordt er een bordspellenweekend georganiseerd.
Het betreft een groep die ontstaan is vanuit spelletjesfanaten uit de omgeving van Amsterdam, maar inmiddels is ongeveer het hele land wel vertegenwoordigd.
Wij zijn tussen de 25 en 40 jaar oud (ongeveer, soms ouder, soms jonger). Heel veel maakt leeftijd ons niet uit: we houden allemaal van 1 ding: spelletjes.
Tijdens het weekend worden bordspellen gespeeld, varierend van Funkenschlag, Galaxy Trucker, Dominion, maar ook Blokus of Weerwolven, het kan van alles zijn.

Het weekend kost 60 euro. Er is op het moment nog slaapgelegenheid voor 20 personen. Je kunt ook voor 30 euro ervoor kiezen om 1 dag te komen, zonder te blijven slapen.
Meer weten? mail dan even met marieke.agterbos@online.nl

1 opmerking:

spellenclubapeldoorn zei

Das het weekend van amersfoort ducosim, ik ben er niet bij anders had het me wel leuk geleken ook lekker dichtbij haha.