donderdag 5 november 2009

Klantenservice

Aan het begin van de zomer heb ik de regenwormen pocket editie gekocht. En tijdens de zomer(vakantie) is dit spel regelmatig op de (terras)tafel gekomen en is het met veel plezier gespeeld. Het spelmateriaal leed hier echter behoorlijk onder. De rode verf van de dobbelstenen bleef namelijk niet op zijn plaats maar verplaatste zich naar andere delen van de dobbelsteen waardoor de rode wormen langzaam verdwenen en de witte dobbelstenen langzaam een roze gloed begonnen te krijgen.

Afgelopen zondag heb ik daarom een mailtje naar 999 games gestuurd (via het contactformulier) met het verzoek om mij nieuwe dobbelstenen toe te sturen die niet afgaven. Op maandag had ik al een reactie terug dat de kwaliteit van de eerste lichting regenwormen-pocket-editie-dobbelstenen niet goed genoeg was en dat de dobbelstenen kosteloos naar me toegestuurd zouden worden.

Toen ik vandaag (donderdag) thuis kwam zat er een dikke envelop bij de post waar de dobbelsteentjes inzaten. Prima service dus van 999 games! Ik heb alleen een mailtje hoeven sturen en zonder dat ik aankoopbonnen of aangetaste dobbelstenen hoefde op te sturen kreeg ik het vervangend materiaal opgestuurd. Ik vind ook dat het zo hoort, maar helaas blijkt de wereld niet altijd in staat om aan mijn verwachtingen te voldoen. En daarom is het gewone soms ongewoon en is het goed om hier toch even de spotlight op te richten. Dus bij deze!

5 opmerkingen:

mijnbordspellen zei

Ik heb ook al twee keer gebruik gemaakt van de klantenservice van 999 games. De eerste keer ontbrak er een fiche bij Eufraat en Tigris en de tweede keer miste ik een dwergen leider bij War of the Ring. Beide keren goed en snel geholpen. Ook mijn complimenten aan 999 games.

Kristof zei

Ik mag ook niet klagen over de service. Op mijn werk hebben we ook regenwormen om met de patiënten te spelen (ik werk in een ziekenhuis). Spijtig genoeg was er 1 dobbelsteen verloren gegaan. Een mailtje naar 999 volstond om een nieuwe dobbelsteen te verkrijgen. Chapeau!!!

Léon zei

Ook ik onderschrijf deze positieve berichten over de service.

Marcel zei

Met mijn 999-spellen is gelukkig nooit iets mis geweest, maar over de klantenservice van enkele Duitse uitgevers kan ik ook positief zijn!
Gelukkig is onze hobbybranche nog niet vergeven van geldwolven, maar hebben we nog te maken met liefhebbers met de beste bedoelingen!

Axel zei

Ik heb zowel positieve ervaringen als negatieve.

Ik mist bij Pademic (Z-Man Games) een witte pion. Na 1 mailtje kreeg ik binnen 3 dagen een pion opgestuurd. Dit heb ik ook als zeer positief ervaren. GO ZMAN Games!

Maar ik heb ook mindere ervaringen, ik had bij het openmaken van EVO - Euro Games, miste ik zeer veel kaartjes, ik denk dat er gewoon 2 hele stants platen miste, na verschillende mailtjes heb ik dit nooit mogen ontvangen.

Ik heb ook van Schmidt Spiele geen positieve ervaring. Ik heb van hun een Aquire gekocht. Waar dat er bij was geleverd totaal niet bij het spel paste en hoorde...na een mailtje toegegeven na jaren....wilden ze niets meer doen. Maar met een rede van ja, dikke pech...

Maar je begrijpt ik heb toch niet zo'n positief beeld van alle uitgevers