maandag 18 mei 2009

Voor de liefhebbers van vragenlijstjes

Ik had vandaag onderstaande mail in mijn mailbox en ik vermoed dat sommige van onze lieve lezertjes in hun studententijd ook hebben geworsteld om voldoende respons te krijgen om een conclusies te trekken uit onderzoekjes. Over mate van representativiteit ga ik het hier natuurlijk op dit moment niet hebben. Je bent wel een minuutje of 10 bezig met de vragen en ik vond de vraagstelling niet altijd even duidelijk, maar ach, ik heb dit soort dingen ook ooit moeten leren dus ik wil niet moeilijk doen. Wie helpt deze student aan ammunitie voor zijn afstudeeropdracht?

Beste speler,

Voor mijn afstudeeropdracht bij The Game Master onderzoek ik de meerwaarde van het gezelschapsspel in de hedendaagsche werkelijkheid. Waarom spelen mensen nog spellen van hout en karton als computers virtuele varkens kunnen laten vliegen? Waarom een ganzenleven leiden als men online ridder of koning kan zijn? En gaat Oma straks ook het internet op om de wereld te redden van een nieuwe zombie plaag?

Als bordspeluitgeverij en bordspelliefhebbers hopen wij natuurlijk niet dat het gezelschapsspel echt zal verdwijnen, maar we verwachten wel dat het andere vormen en doelen aan zal nemen. Om een goed beeld van de toekomst te krijgen, hebben we uw mening nodig!

Klik op de link onderaan dit bericht om onze brandende vragen te beantwoorden. Het kost ongeveer een minuut of twintig om de enquête in te vullen, en onder de deelnemers wordt een bordspelpakket verloot. Als u nog mensen kent die graag hun mening over dit onderwerp kwijt willen, stuur hen deze mail dan door!

(Wij luisteren ook naar bordspelhaters, onder hen verloten wij een anti-bordspelpakket!)

Link naar de enquête; http://www.thesistools.com/?qid=81922&ln=ned

Mochten er problemen zijn met de enquête, laat het mij dan weten!

Vriendelijke groeten,
Hjalmar Haagsman
The Game Master
Research & Product Development
www.thegamemaster.nl

Geen opmerkingen: